Powered by bosonet
משלוח חינם בהזמנה מעל 199₪ - עד 70% הנחה על קולקציית חורף וקיץ

שאלות נפוצות

המשלוחים מתבצעים ע"י חברת שליחויות חיצונית (אשר יכולה להתחלף מעת לעת) עם שליח עד הבית ומגיעים תוך 1-7 ימי עסקים. משלוחים בכל הארץ 30 ש"ח, החלפה עם שליח עד הבית 45 ש"ח, החזרה עם שליח 30 ש"ח. משלוחים חינם מעל 199 ש"ח.
ניתן להחליף ולהחזיר מוצרים שנרכשו באתר תוך 14 ימים, מוצרים שנרכשו במבצע ניתן להחזיר תוך 7 ימים. החלפות יתבצעו מול שירות הלקוחות בטל' 03-555099 בשעות הפעילות ימים א-ה 09:00-17:00. עלות משלוח החלפה: 45 ש"ח, עלות משלוח החזרה 30 ש"ח. ניתן בנוסף להחליף פריטים גם בהגעה לאחד מסניפי הרשת בתיאום מראש מול שירות לקוחות. לא ניתן להחליף או להחזיר בגדי ים והלבשה תחתונה.
הרכישה באתר קלה ופשוטה. בכל עמוד מוצר שאליו תכנסו תוכלו לבחור את המידה המבוקשת ולהקליק על אייקון רכישה. הפריט שבחרתם יתווסף מיד לסל הקניות. בלחיצה על האייקון סל הקניות מצד ימין למעלה תוכלו לראות את כל הפריטים שהוספתם לסל הקניות. לאחר שסיימתם ואתם מוכנים לעבור לתהליך הרכישה, תוכלו להקליק על אייקון בצע הזמנה ולבצע את הרכישה.
ניתן לבצע רכישה באתר בשתי דרכים. ניתן לפתוח חשבון אישי על ידי הזנת פרטים אישיים. כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על אייקון הרשמה הממוקם בחלק העליון מצד ימין של העמוד במחשב שולחני, ובסלולר ללחוץ על התפריט 3 פסים שממוקם בחלק העליון ולבחור באופציה הרשמה. לאחר הזנת הפרטים האישיים יפתח עבורכם חשבון. פתיחת חשבון אישי באתר תאפשר לכם לרכוש בעתיד באופן פשוט ומהיר כמשתמש רשום במערכת. אם אינכם מעוניינים לפתוח חשבון אישי, ניתן לבצע רכישה בתור משתמש אורח. לאחר שבחרתם בפריט הרצוי, כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל ופרטיכם האישיים לא ישמרו במערכת.
הסניפים שלנו נמצאים ברח' חנקין 42 חולון א-ה 09:00-18:00 ו' 09:00-14:00, וברח' מצודת בית"ר 3 בת ים א-ה 09:00-17:00 ו' 09:00-14:00, סניפינו פתוחים לקהל הרחב ומונגשים לציבור ולנכים בפרט, בכל שאלה או בקשה לעזרה אנחנו זמינים בטל' 03-5555099 ובמקרים דחופים 050-5527277
כל הפריטים המופיעים באתר זמינים למכירה. בעמוד הפריט תוכלו לראות את המידות הזמינות באתר עבור הפריט המבוקש. אם המידה אזלה יופיע סימן אלכסון על אייקון המידה או שהמידה לא תופיע כלל.
לבירור פרטים על מלאי של מוצרים בחנויות הרשת נשמח לעמוד לרשותכם באחד מסניפי הרשת בטלפון 03-5555099
כמובן, נשמח לארוז באריזת מתנה עבורכם. בעמוד התשלום ישנה אופציה לסמן אריזת מתנה עבור ההזמנה. המחירים יוסתרו, פתק החלפה יצורף למתנה, ותוכלו להוסיף כרטיס ברכה אישי עבור מקבל המתנה. חשבונית תשלח למבצע ההזמנה.
מיד בסיום ביצוע ההזמנה ישלח אליכם דוא"ל ו/או מסרון המאשר את קליטת ההזמנה ובו יופיע סיכום ההזמנה: מספר ההזמנה, פרטי המשלוח ופרטי החשבונית. במידה ולא הגיע הדוא"ל, אנא פנו אל שירות הלקוחות בטלפון 03-5555099 והנושא ייבדק.
כמובן. ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 03-5555099 ונשמח לסייע ברכישה טלפונית.
ה-Wish List מאפשר לכם ליצור רשימה של פריטים שאהבתם. תוכלו לשתף אותם עם חברים ולחזור ולרכוש אותם במועד הנוח עבורכם.
על מנת לראות את ההזמנות שביצעתם יש להתחבר אל החשבון האישי שלכם. הקליקו על כפתור החשבון שלי הממוקם בחלק העליון של העמוד ולהקליק שוב על אייקון הזמנות שלי. בעמוד זה תוכלו לצפות בהיסטוריית ההזמנות שביצעתם באתר.
על מנת לשנות את פרטי שם משתמש, סיסמא, דוא"ל או מספר טלפון יש להקליק על הכפתור החשבון שלי הממוקם בחלק העליון של העמוד ולהקליק שוב על הכפתור עריכה ליד הפרטים האישיים ולבצע את השינויים בהתאם. ואם רוצים לשנות כתובת אפשר להכנס לחשבון שלי ואחרי זה ללחוץ על פרטי משלוח ולעדכן כתובת.
ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מסוג ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרכארד, ישראכרט, דיינרס ואמריקן אקספרס. תוכלו לפצל את החשבון לעד ל-12 תשלומים ללא ריבית.
אנחנו נותנים אפשרות גם לאסוף את ההזמנה שלכם מאחד מהסניפים שלנו (חולון/בת-ים), לאחר ההזמנה אנחנו אורזים את המשלוח ושולחים אותו לסניף שבחרתם וברגע שהחבילה תגיע לסניף יצרו אתכם קשר להגיע לאסוף.